29 stycznia 2012

BTK Twins Personal Messenger - Alien Wall - 28.01.2012























Erin_Michelle89: Odjazdowe!!! To jest niesamowite! Bill! Gdzie to znalazłeś?
Bill: Znalazłem to w bardzo specjalnym i dziwnym sklepie w LA 
Madeleine: Co robicie w sobotnią noc?
Bill: Studio 
Tom: Mój chłopiec! Mógłby latać,jeśliby chciał!
Fay: Bill: Ile lat ma twój najstarszy pies?
Bill: Najstarszy ma 13 lat, a moja mała dziewczynka ma 6…Mamy jeszcze jednego jamnika i on ma 4…
Annalisa: Bill i Tom: Są moje urodziny!
Bill: Szczęśliwych urodzin!!!!! Mam nadzieję, że będziesz dobrze się bawić!!! Wszystkiego najlepszego dla Ciebie…
Herbstmaedchen: Bardzo chciałabym wiedzieć co myślisz o moim cyfrowym rysunku, który jest w avatarze…Zajęło mi zrobienie go trochę czasu i mam nadzieję, że ci się podoba.
Bill:Tak podoba mi się!!! Dobra robota 
Valeria Velasquez: Który jest młodszy? Dziewczynka Billa czy twój chłopiec Tom?
Bill: On jest młodszy. Skończył 3 lata w październiku…
Marie Origliasso: Oh…Tom, Czy on śpi z tobą? Wygląda pięknie! Ja mam kota i dwa szczury!
Bill: Tak, on zawsze śpi w łóżku Toma!!!
Tom: Jedzenie…właśnie skończyłem Brunch(przyp.tłum: Brunch to posiłek spożywany pomiędzy późnym porankiem i wczesnym popołudniem. Zazwyczaj brunch przypada pomiędzy godziną 11.00 i 13.00 – 14.00. Porównać go można do polskiego drugiego śniadania. )! Co lubicie najbardziej? Śniadanie, brunch, lunch czy kolacje?
Nicolee: Ja zawsze wstaję za późno, więc nigdy nie jem śniadania! xD
Tom: haha…tak samo tutaj! Zawsze jem Brunch!
Miley: Jakie jest twoje ulubione danie?
Tom: Makaron z ketchupem! 
Marty Nebel: Bill i Tom: Jaki smak lodów lubicie najbardziej?
Tom: Sorbet cytrynowy!
Vanity: Lubisz śniadania w łóżku?
Tom: Oczywiście! To jest najlepsze! A ty?

Bill: Uniform…
Gemms: Ty zrobiłeś to zdjęcie? Wygląda słodko!
Bill: Tak!
Steffi: Bill, wolisz kolczyki czy tatuaże?
Bill: Cóż…myślę, że lubię obydwie rzeczy …
Bill: Buty dla kogoś? …
Alecv: To przypomina mi mojej mamy szafę, jest w niej pełno butów, w których nie mogę nawet chodzić!
Tom: haha  :) To przypomina mi jedną z szaf Billa!!!
Traume91: Tom: Jedną z szaf Billa? ;O Bill: Ile ty masz szaf?
Bill: …haha… na pewno mam więcej niż jedną 
BenjaminFenty: Bill kupiłeś tutaj buty? To jest niechlujne!
Bill: Nie, nie tym razem, ale jest to przyjemne miejsce! Miałem wspaniały dzień..

Brak komentarzy: