26 czerwca 2011

RUMOUR Bill&Tom in movie: "Die Rauber"

Niemiecki producent Christoph Gampl dwa tygodnie temu opublikował szczegółowy scenariusz filmu "Die Rauber" ("Złodzieje"). Dramat realizowany będzie jako animacja, ale będą tam również sceny realne z Billem i Tomem w roli głównej. Bill zagra rolę Franz'a von Moor, Tom natomiast Karl'a von Moor, jego brata. Obaj zagrają synów Maximiliana von Moor, urzędnika państwowego (akcja toczyć się będzie w Niemczech, w 2039 roku).

Na temat współpracy z Billem i Tomem Christoph Gampl napisał:

"Długo szukałem, rozmawiałem z agentami. Chciałem młodych aktorów, około 20. [...] W magazynie o temacie "bliźniaki" przeczytałem wywiad z Billem i Tomem Kaulitz i odkryłem pewne predyspozycje [...], które bracia mieli aby zagrać w tym filmie. [...]

Ponieważ nie jest to jeszcze oficjalnie potwierdzone przez Billa i Toma,a także nie wiemy kiedy film się ukaże, należy traktować to info jak plotkę.


LINK

info by http://thinpl.blogspot.com/

1 komentarz:

Die Toten Maus pisze...

Czy ja dobrze zrozumiałam, że oni chcą "sprofanować" mojego kochanego Schiller`a? Jak najbardziej jestem ZA braćmi Kaulitz, ale rok 2039?!!!!!!