19 czerwca 2011

Twins @ NIVEA 'Good-Bye Cellulite, Hello Bikini!' Poolside Party in Bel Air, USA 18.06.2011

imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com



fragment z wywiadu, gdzie Bill mówi o zaroście
Bravo: Bill, wideo, na którym pokazałeś się z zarostem wywołało trochę zamieszania w Internecie. Czy to był prawdziwy zarost?
Bill: Może będziecie zaskoczeni, ale mnie też rośnie zarost. Nie sądziłem, że trzydniowy zarost zrobi aż taki szum. Kamera nie była dobra, więc pomyślałem, że nikt tego nie zauważy. Obecnie w domu jestem zawsze nieogolony. Golę się, kiedy muszę wyjść.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

OMG... Jak oni wyglądają ;O Ten zarost moim zdaniem totalnie nie pasuje Bill'owi on ma za delikatną urodę Tom wygląda całkiem dobrze... Ale cóż zawsze to można zgolić...(ufff...;P)

Anonimowy pisze...

AAAAAA ! CO TO ? o.O o wiele lepiej wyglądają bez zarostu : )

Anonimowy pisze...

Brakuję mi dawnego Bill'a. Tego z fajnie nastroszoną fryzurą. Tu mi się wgl nie podoba.

Anonimowy pisze...

Zmienili się. :<< Ten zarost nie pasuje OBU bliźniakom. :(

Ja również chcę dawnego Billa i Toma. Tego z "lwią grzywą" w skórzanej kurtce, t-shircie, jeansach i trampkach oraz tego z blond dredami, spodniami o kilka rozmiarów za dużych i koszulce niebotycznych rozmiarów.

Tomasz, nie będę owijała w bawełnę, okropnie wyglądasz w tych ciuchach!

Kurcze, z wrażenia aż się pogubiłam w komentarzu. Nie tak miał on wyglądać. :<

P.S.
Ta przeprowadzka do USA jednak nie ma na nich dobrego wpływu. :((

Anonimowy pisze...

Na tych zdjęciach Bill przypomina mi wokalistę Depeche Mode. :PP