6 lutego 2011

100 klipów ,które wstrząsnęło Vivą



Co o tym sądzicie?

4 komentarze:

Träumer pisze...

Yyy... Tak się składa, że mam przyjaciół i nie siedzę pół dnia przed komputerem, a Tokio Hotel to całe moje życie.! <33
A co do tego, że ich piosenki nie mają melodi... To ja się wstrzymam od komentarza ;/

Anonimowy pisze...

hahahahhaa zal mi tych debili z vivy. sami nie umia zrobic dobrej muzyki a krytykuja TH.
zgadzam sie z Traumer

Anonimowy pisze...

Kupicha ich krytykował bo jego już nikt nie lubi i jego piosenki są do dupy... On im zazdrości bo jak ktoś powie Tokio Hotel to wszyscy ich znają a jak fill to nikt nie wie o co chodzi :)

Anonimowy pisze...

nie, no... mnie to wstrząsnęło, jak powiedzieli, że 'ktoś to im robi coś tam, ktoś im pisze texty, ktoś ich stylizuje, ktoś tam coś innego'; masakra... . jeszcze mi się nie podobało to, że mówili o tym, że TH lubi się tylko za wygląd i tyle. Że jeden ma dredy, że drugi ma włosy do góry, że trzeci ma coś i czwarty też ma coś. -.-". ehh...
martado