20 lutego 2011

Tokyo, Japan 10.02.2011 Interview ELLEgirl

Fragment wywiadu.

Bill, więc jesteś nieśmiały, tak?
Tom, Georg, Gustav: Bill jest nieśmiały! (śmiech)
Bill: Nie, nie jestem taki. (zarumienił się). W mojej opinii, uważam ,że musi istnieć taki moment w życiu każdego kiedy czuje się nieśmiały. Ja chyba nie mogę być nieśmiały ponieważ, przyzwyczaiłem się do komunikowania się z ludźmi po latach praktyk. Ale to wszystko zależy. Według różnych sytuacji, ludzie mogą czuć się nieśmiali również. Zastanawiałem się, czy mogę powiedzieć cześć do pięknej kobiety, mówiąc jej, że jestem gwiazdą rocka, pewnie kolacja w prywatnym czasie.
Tom: Mam dobrą radę. Jeśli Bill spotka kogoś i będzie czuć się nieśmiało, powinien zaoferować pocałunek. (wszyscy się śmieją) Dlatego Bill jest nieśmiały! (śmiech)
Bill: Ok, jestem trochę nieśmiały.
Tom: Więc powinieneś to zrobić.
Bill: Nie mogę tego zrobić. Wiem, że lepiej jest całować się z prawdziwymi uczuciami.
Tom: Widzicie? Bill jest nieśmiały. (śmiech)



Najbardziej przypadła mi to gustu ta część. Jeśli uda mi się jutro czasowo to przetłumaczę resztę.

Brak komentarzy: