19 lutego 2011

GOSSIPS #02/2011 (Japan) #3 TRANSLATION

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Tłumaczenie

BILL
1.Włosy Billa są świetne. Jak dużo czasu spędzasz na ich robieniu?
B: To mój wielki sekret ;-)
2.Analizując siebie, jakim człowiekiem jesteś?
B: To jest bardzo trudne by powiedzieć, ale jestem perfekcjonistą to na pewno!!!
3.Co myślisz o japońskich dziewczynach?
B: Są naprawdę słodkie i trochę nieśmiałe. Kocham je ;-)
4.Powiedz nam coś o byciu bliźniakiem...
B: Tom i ja jesteśmy jak jedna osoba, nie mógłbym bez niego żyć. Mamy specjalne połączenie, które mają tylko bliźniaki !!!
5.Jaki charakter mają pozostali członkowie?
B: Tom:... jedno słowo nie wystarczy ;-)
Georg: leniwy!!! ;-)
Gustav: łajdacki !!
6. Czy używasz perfum? Jeśli tak, to jakich?
B: Mam ich sporo! Lubię Hermes.

TOM
1. Co lubisz w sobie? Czego nienawidzisz w sobie?
T: Mocne: perfekcjonista
Ograniczenia : perfekcjonista
2. Powiedz nam coś o byciu bliźniakiem...
T: Mamy bardzo mocne połączenie... trudne do wytłumaczenia! Czasami śnimy o tym samym . Wiele historii do powiedzenia...
3. Czy jest coś co chciałbyś poprawić w innych członkach?
Georg: nie jest za mądry
Gustav: łajdak
Bill: jest taki jak ja, więc czasem wkurzający
4. Co myślisz o japońskich dziewczynach?
T: Bardzo miłe i piękne!!!
5. Jaki typ dziewczyny Ci się podoba?
T: Nie mogę powiedzieć... To zależy od pierwszego spotkania. Nie mam takiego czegoś jak wymarzona dziewczyna.



Tłumaczenie THnewsPL

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

wg mnie ta pisze: limitations, czyli ograniczenia, zastrzeżenia xD moja mama pisze takie "m" i "n", więc nie trudno mi to przeczytać xD muszę sobie gdzieś zapisać ich pisadła xD oni mają takie niemożliwie czytelne pismo xD

Unda

THnewsPL pisze...

No według mnie też, ale nie pasowało mi to słowo :D Już zmieniłam, dzięki :)

Anonimowy pisze...

Tom mówiąc o Georgu powiedział " he is not very clean" , nie "he is not very clever".