19 lutego 2011

Bill&Andreas

12 komentarzy:

traumer pisze...

Co to za Andy? ;p

Anonimowy pisze...

No własnie..
co to za jeden???
bo nie wyglada na andreasa.

Anonimowy pisze...

to jest Andreas...

Anonimowy pisze...

hahah no wlanie to jest Andreas no co wyxd

Anonimowy pisze...

Przecież to jest Andreas xD
no cóż trochę się zmienił już nie jest blondynkiem ;d

Anonimowy pisze...

usuńcie to. zdjęcie zostalo ukradzione autorkom.

Träumer pisze...

O kurde... seryjnie to on? ;p
Nie wygląda xD

Unknown pisze...

Właśnie. Słyszałam, że zdjęcie zostało skradzione, więc lepiej żeby nigdzie nie było zamieszczane. Też je dodałam, ale jak się dowiedziałam, że jest ukradzione, usunęłam.

Anonimowy pisze...

"Anonimowy pisze...

usuńcie to. zdjęcie zostalo ukradzione autorkom."


"Paulina pisze...

"Właśnie. Słyszałam, że zdjęcie zostało skradzione, więc lepiej żeby nigdzie nie było zamieszczane. Też je dodałam, ale jak się dowiedziałam, że jest ukradzione, usunęłam."

a Bill wyraził zgodę na zrobienie mu tego zdjęcia? dziwnego rodzaju lojalność.

Anonimowy pisze...

Bill jest osobą publiczną. Myślisz, że paparazzi pytają o zgodę?

Anonimowy pisze...

dobre porównanie! nie pytają i ludzie mają głęboko to czy paparazzi osobiście rozpowszechnił zrobione przez siebie zdjęcia czy też ktoś mu je wykradł.
dla mnie autorki tego zdjęcia są na tym samym poziomie co paparazzi i ani mi w głowie nie rozpowszechniać go, lub przestrzegać tego o co proszą te dziewczyny : )

Anonimowy pisze...

"dobre porównanie! nie pytają i ludzie mają głęboko to czy paparazzi osobiście rozpowszechnił zrobione przez siebie zdjęcia czy też ktoś mu je wykradł.
dla mnie autorki tego zdjęcia są na tym samym poziomie co paparazzi i ani mi w głowie nie rozpowszechniać go, lub przestrzegać tego o co proszą te dziewczyny : )"
racja :D nie mają za grosz lojalności tylko sprzedać zdęcia i zarobić