24 stycznia 2012

BTK Twins Personal Messenger - Alien Wall #36 - 24.01.2012


imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Tom: Denzel Washington…kto słyszał o jego nowym filmie „Safe House”? Tak bardzo chce go zobaczyć! Jestem pewny, że jest świetny!
Bill: Sztormowa pogoda!
Bill: Tom!

Kiana: Wygląda jak niezgrabna wiewiórka lol.
Bill:…hahahah…
Karin: Dzień dobry bliźniacy!Jest 7.30 i właśnie otwarłam oczy. Moje łóżko jest takie wygodne, moglibyście coś zrobić abym nie musiała iść już do szkoły?
Bill: Współczuje Ci! Ale i tak dzień dobry!

Daniela:
Bill mam twój tatuaż „Freiheit” na ręce!
Bill: WOW…serio? Chce to zobaczyć!
Jessy: Co robicie w deszczowe dni?
Tom: Zaszywamy się w studio!

Turandot:
I tak jesteście większymi szczęściarzami niż ja. U mnie jest minus 12 stopni i zero słońca!
Tom: Wow! Brzmi chłodno. Skąd jesteś?

Ala.L:
Hej wam! Wczoraj były moje urodziny i chciałam podziękować wam za kolejny rok z waszą czwórką. Wierzcie mi, naprawdę bardzo mi pomogliście. Szczególne we wracaniu do zdrowia ( to zajęło mi prawie rok).
Bill: Spóźnione: wszystkiego najlepszego!

Ghinna:
Naprawdę lubię takie dni i przesiadywanie ze znajomymi w domu, a ty Bill?
Bill: Zdecydowanie wole słońce!

Brak komentarzy: