29 stycznia 2012

BTK Twins Personal Messenger - Alien Wall - 27.01.2012










Tom: Zgadnijcie, co to jest…
Tom: Tesla! Jakie fajne to jest?
Katelyn: Tom, jak znalazłeś to video?
Tom: Nagrałem je.
Bill: Tom edytuje demo…w naszym studio…
Sandra L: Witajcie chłopcy!!! Jak się macie??? Dobrej pracy!!! Dzisiaj będę szła do studio piercingu po mój pierwszy kolczyk, bez moich rodziców, ponieważ mam 18 lat dzisiaj. Jestem trochę zdenerwowana hahaha. Myślę o was!!!
Tom: Niesamowite! Powodzenia…Będzie dobrze!
Schnuffel: Jeśli odpowiesz do mnie, pójdę dzisiaj do clubu…Ale, jeśli nie…moi przyjaciele będą smutni(tylko ty możesz wpłynąć na moją decyzję!)
Tom: Miej dobrą zabawę ze swoimi przyjaciółmi! Idźcie szaleć!
Yumi: O której godzinie zwykle idziecie spać?
Bill: Zbyt późno!!! 


Rosalia: Bill i Tom: Możecie życzyć mi szczęśliwych urodzin? <3 Będę taka szczęśliwa!
Tom: Szczęśliwych urodzin! Najlepsze dla Ciebie!!! Mam nadzieję, że masz dobre przyjęcie!
Tom: Potrzebna benzyna?….Miła stacja benzyny!
Kasandra: Te quiero puto (K***a, Kocham Cię!)
Bill: Wiem, co to oznacza.
Haylie: haha Bill, Mogę Cię nauczyć jak to powiedzieć po rosyjsku, wiesz mamy dużo „interesujących” słów.
Bill: Chciałbym wiedzieć.
KatherineE: Kocham to! Powrót do czasów, kiedy miałam pełną obsługę stacji benzynowej…Podobnie jak powrót do przyszłości w filmach! Oglądałam je w kółko, Chciałabym własny wehikuł czasu… Tylko zamiast ferrari ;O
Tom: yeah, pełna obsługa stacji benzynowej jest najlepsza!

Brak komentarzy: