27 stycznia 2012

BTK Twins Personal Messenger - Alien Wall 26.01.2012



Bill: Moje buty czekają na mnie w szafce...
Adelya: Jak Twoja ręka? Lepiej?
Bill: Tak! Jest lepiej z każdym dniem.

Ivy: Trudno Ci się w nich chodzi?
Bill: Nie... wcale!

Vitoria: Ile masz wzrostu? Ja mam 175cm. Ty byłbyś jeszcze wyższy w tych butach!
Bill: Hmm?? Myślę, że więcej niż dwa metry.

Tom: Kto słyszał o ostrzeżeniach przed burzą słoneczną?
Wintersong: Zawsze chciałam być astronautką. Niestety w USA nie ma więcej programów lotów w przestrzeń. Nie ma misji na Marsa dla mnie... W każdym razie burze słoneczne muszą być bardzo ciekawe dla sprzętu telekomunikacyjnego. Myślę, że południowa i północna zorza to coś spektakularnego!
One mogą być nawet zauważone przez nas na mniejszych szerokościach  geograficznych :)
Tom: Haha... Ja również chciałem być astronautą.

JuliaPoland: Ja nigdy nie słyszałam... Możesz mi życzyć dobrej nocy?
Tom: Dobranoc!:)

Fiamma: Tom, podoba Ci się mój avatar? To Twój portret, który sama zrobiłam.
Tom: Wow! Jest świetny! Naprawdę dobra  robota!

Lovely-Niha: Burza słoneczna dała trochę światła na niebie w północnej Norwegii. Jak zorze polarne - podobają Ci się one? Są niesamowite. 
Tom: Osobiście nigdy nie widziałem, ale bardzo bym chciał. Założę się, że są nieziemskie!




Brak komentarzy: